søndag 29. november 2009

Øvingsoppgave 2 - veke 41 - Mediedidaktikk

Dersom skulen for det første framleis har skrifta og boka som fremste kulturelle objekt for læring, sjølv om visuelle medier har tatt over mykje av barne- og ungdomskulturen rundt skulen, og for det andre nyttar PC-en knytt til avgrensa område og spesifikke verdiar knytt til skriftskulturen, blir neste spørsmålet kven sin mediekultur som blir akseptert i skulen.

Tenk gjennom korleis dette er på din skule og i ditt kollegium. Opnar ein for å
trekkje elevane sin mediekultur inn i undervisninga? På kva måtar? Kva sett
grenser for å få til dette?

For min egen del har jeg prøvd å åpne for å trekke inn elevenes mediekultur inn i undervisningen. Jeg bruker mye f.eks Youtube (i flere fag) for å illustere ting jeg snakker om. Det som kanskje setter begrensinger for at slik bruk kunne vært større er kanskje de rammene man har. Da snakker jeg om at vi har 1 - en - prosjektor på deling (på en skole med over 300 elever). Jeg synes det hadde vært på sin plass med prosjektorer fast i alle klasserom, for da hadde terskelen til å bruke disse elementene inn i skolen vært lavere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar